Головна
Реєстрація
Вхід
Четвер
04.06.2020
21:38
Вітаю Вас Гость | RSS
Дібрівська ЗОШ I-III ступенів





Меню сайту

Наше опитування
На виховання особистості найбільше впливає
Всього відповідей: 802

Календар
«  Червень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

 Дистанційне навчання 2 клас 
  • 16.03 Ст. 60 – 61 чит. Впр. 2 по 7 Впр. 6 письмово 18.03 Ст. 62-63 чит Впр. 11 по 13 Впр. 11,13 письмово 20.03 Ст. 64 -65чит. Впр. 15 по 18 Впр. 16, 18 письмово 30.03 Ст. 66-69 чит. Працювати по завданнях Ст 67 Впр 11, ст 69 впр. 15,16 02.04 Ст 70-71 складання казки, розповіді Ураїнська мова 2 клас Я досліджую світ 201 16.03 Пригода 3. Про вівсяне печиво (за оповіданням Микити Лукаша) - Читає правильно та виразно вголос оповідання «Про вівсяне печиво» (за оповіданням М. Лукаша); - аналізує вчинки персонажів твору; - пояснює, що в творі подобається, а що ні (вчинки, мовлення персонажа, описи тощо; - розповідає про свої зацікавлення, пояснює, як йому / їй подобається проводити дозвілля; - пояснює, чому кожен може мати свої вподобання; - відшукує у тексті твору прислів’я та пояснює його зміст; - пояснює, як харчування впливає на здоров’я людини. Підручник: С. 64 Сайт https://svitdovkola.org/books/ik2 202-203 17.03 Як відкриття можуть допомогти в навчанні? - Висловлює власні міркування про т, як відкриття можуть допомогти у навчанні; - досліджує деякі властивості повітря, роблячи для себе відкриття; - передбачає, якого результату досліджень він / вона очікує; - провадить (самостійно або в групі) прості спостереження / досліди; - описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання за допомогою дорослого або Підручник: С. 65-66 Сайт https://svitdovkola.org/books/ik2 самостійно; - застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами ( віднімання) під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем; - пояснює, як харчування впливає на здоров’я людини; - розрізняє корисні і шкідливі продукти харчування; - пояснює, що переїдати – шкідливо. 204-205 18.03 Чим можуть бути небезпечні винаходи та відкриття? - Наводить приклади винаходів, які можуть нести небезпеку для людини, довкілля; - пояснює, яку небезпеку для здоров’я можуть нести окремі винаходи; - пояснює, як поводитися поруч із людьми з неінфекційними та інфекційними захворюваннями; - використовує відповідні назви частин тіла та органів для повідомлення про самопочуття чи проблеми зі здоров’ям (біль, дискомфорт тощо); - зберігає, змінює та видаляє дані на одному з відомих носіїв (флешка); - розрізняє носії за їх призначенням; - розповідає про вчинки улюблених персонажів; - словесно моделює власну поведінку на прикладі вчинків персонажів. Підручник: С. 67 Сайт https://svitdovkola.org/books/ik2 206-207 19.03 Чи можу я бути винахідником/ винахідницею? - Визначає риси характеру, які дозволяють йому/їй бути/ не бути винахідником/ винахідницею; - перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації; - сприймає монологічне висловлення з конкретною метою; - використовує інформацію з відомих та запропонованих іншими джерел (книги, фільми тощо); - вказує на інформацію, яку не розуміє; - пояснює про негативні наслідки викидання сміття (поліетилену) у лісах, парках, забруднення водойм; - розповідає про тривалість розпаду поліетилену і зменшує його споживання у своєму побуті; - наводить приклади того, як рукотворні (штучні) об’єкти (поліетилен) допомагають людині; Підручник: С. 68 Сайт https://svitdovkola.org/books/ik2 - планує послідовність технологічних операцій з допомогою дорослих (використання технологічних карт); - самостійно чи з допомогою дорослих креслить розгортки прямокутної форми; - створює виріб за зразком (пакет для печива). 208 20.03 Як раціонально використовувати свій час? - Пояснює, що кожен учинок має наслідки, спираючись на власний досвід та на приклади літературних героїв, персонажів мультфільмів тощо; - аналізує, наскільки він/ вона раціонально використовує свій час; - пояснює значущість уважного ставлення до інших та потребу подивитися на річ по-різному; - підтримує аргументами власні думки або спростовує їх; - висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих простих медіатекстів; - обчислює суму (додає), різницю (віднімає) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють; - знаходить необхідні (суттєві) дані для виконання завдання; - пояснює, якою має бути підприємлива людина. Підручник: С. 69 Сайт https://svitdovkola.org/books/ik2 Тиждень 27. Пропонований зміст: ПРО: Догляд за кімнатними рослинами. Умови вирощування рослин. СЗО: Ознаки етичної поведінки. Ситуації, коли інші люди потребують допомоги. Важливість добрих учинків для людини. ГІО: Правила доброчинності. Люди – різні, але всі ми - рівні. ТЕО: Використання у роботі пластиліну, полімерної глини чи соленого тіста (плоскі та об’ємні форми); тканини, ниток, нетканих матеріалів (пласка та об’ємна аплікація на основі простих симетричних та асиметричних форм), природних матеріалів та інших матеріалів (пласкі та об’ємні вироби). ІФО: Програми та засоби, які полегшують спілкування з людьми з особливими потребами. МОВ: Прогнозування розвитку подій, відповідь на запитання. Удосконалення з допомогою вчителя/ вчительки власного тексту (лексика, будова речення, форми слова). МАО: Життєві ситуації, які розв’язуються математичним шляхом (тексти математичного змісту, сюжетні задачі), їх розв’язання з опорою на прості математичні моделі. 209 Пригода 4. Майже детективна (за оповіданням Микити Лукаша) - Читає правильно вголос уривок з тесту «Майже детективна» (за твором М.Лукаша); - розрізняє головне і другорядне в тексті; - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за Підручник: С. 70 Сайт https://svitdovkola.org/books/ik2 змістом прочитаного; - уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших; - пояснює, що кожен учинок має наслідки, спираючись на власний досвід та на приклади літературних героїв. 210-211 Які винаходи допомагають пізнавати світ особливим людям? - Наводить приклади винаходів, які допомагають людині; - пояснює, що означає вислів «бути людиною» - переконує у важливості поваги до інших, спираючись на власний досвід і доступні джерела (почуте, прочитане); - встановлює, що, попри неповторність кожного, всі люди рівні, бо вони – люди; - обчислює добуток (множить) зручним для себе способом; - розрізняє потреби близьких людей та друзів; - розрізняє ситуації, коли він / вона або інші люди потребують допомоги; - розповідає, як доглядати за кімнатними рослинами; - знає і називає умови вирощування кімнатних рослин. Підручник: С. 71 Сайт https://svitdovkola.org/books/ik2 212-213 Що я можу зробити для людей з інвалідністю? - Наводить приклади винаходів, які допомагають людині; - переконує у важливості поваги до інших, спираючись на власний досвід і доступні джерела (почуте, прочитане); - встановлює, що, попри неповторність кожного, всі люди рівні, бо вони – люди; - визначає час з точністю до п’яти хвилин; - позначає час на зображенні / макеті циферблату годинника зі стрілками; - розповідає про те, що він/ вона може зробити для людей з інвалідністю. Підручник: С. 72 Сайт https://svitdovkola.org/books/ik2 214-215 Перевір себе - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації; - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; - пояснює, чому природа важлива для людини; - знає і дотримується правил поведінки у деяких громадських місцях; - зчитує дані з таблиць, піктограм, схем; Підручник: С. 73-74 Сайт https://svitdovkola.org/books/ik2 - оперує грошима, здійснюючи покупки у крамницях (справжніх та уявних), продаж і покупки на шкільних ярмарках та ін.; - самостійно чи під керівництвом дорослих створює виріб, повторно використовуючи матеріали (вироби з пластику, паперу, тканини, фольги та інше); - самостійно чи з допомогою дорослих демонструє результати власної діяльності. 216 Підсумковий урок з теми «Ідеї – винаходи – відкриття» - розмірковує, якими рисами характеру має володіти людина і чому; - на основі власного досвіду знаходить підтвердження правдивості відомостей про природу, висловлює свою думку про це; - пригадує властивості повітря; - розрізняє найважливіші попереджувальні знаки та символи, пояснює, що вони означають; - знаходить зайві чи пропущені елементи, помилки у послідовності; - створює прості малюнки за допомогою цифрових пристроїв та програм. Підручник: С. 75 Сайт https://svitdovkola.org/books/ik2 Математика 2 клас 16.03 Ст. 103 ознайомитися з правилами Опрацювати ст 103, 3 номера на вибір 17.03 Ст. 104 – 105 (знати таблицю множення і ділення на 3) Опрацювати ст 104 № 4,5, 6, ст 105 №2, 6, 8 18.03 Ст 107 (знати табл. множення на 4) № 5 20.03 Ст. 108 - 109 Пригадати, що таке периметр прямокутника, квадрата 30.03 Ст 110 ( знати таблицю ділення на 4) № 1 по 6 31.03 Ст. 111 № з 1 по 3(усно) № 4, 5, 6, 7 письмово 02.04 Ст 112-113( знати таблицю ділення і множення на 5) Виконати 5 номерів на вибір

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Зворотній зв'язок
37622 пров.Шкільний,2 с.Дібрівка Миргородський р-н Полтавська обл. Dibrivka_znz@ukr.net teacher_znz@meta.ua

Погода
Дібрівка (с.)

МОНМС України
mon.gov.ua

ПЕДПРЕСА
pedpresa.com

Copyright MyCorp © 2020